• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Instagram
  • Linkedin
  • Send us an email
Bjørn Vestergaard Barfoed

Bjørn Vestergaard Barfoed

Stifter, Digital Marketing DK

Der er faktisk flere ligheder imellem din forretning og din krop end du lige går og tror. Og nej det er ikke fordi dit firma har fået ølmave og er blevet tyndhåret i toppen natten over.

Sagen er den at du ligesom med din krop kan vælge at køre din forretning helt som det passer dig. Mange iværksættere kører forretningen ganske fint på business as usual og fingerspitz gefühl. Det samme gør sig gældende for kroppen: Ofte kører tingene fint også selvom der ikke er lagt en strategi fra teenageårene omkring kost og motion.

Lige indtil dagen kommer hvor lynet slår ned: Det kan være alt fra en vens velmenende råd om begyndende bildæk til de mere drastiske tilfælde som diabetes eller i sidste ende et slagtilfælde.

Fælles for disse tilstande er at det ikke er noget der er kommet af en dårlig beslutning men oftest er en proces af mange dårlige beslutninger igennem en årerække. Havde du blot været lige lidt tidligere ude og havde fået den rette vejledning så stod du måske ikke i den situation i dag.

Dit hjertebarn – din virksomhed kan også opleve drastiske tilfælde såsom konkurs, manglende salg eller kunder i pipelinen og på fuldstændig lige fod med din krop så kunne denne tilstand være undgået med den rette vejledning – og det er her jeg kan hjælpe.

Hvis du skal gøre en ting for din forretning så lad det være dette: Få en strategi for hvordan du er til stede digitalt.

En fokuseret indsats på din digitale strategi er den ting der gør, at du vil opleve fremgang i alle områder af din forretning.

Hos Digital Marketing DK samler jeg på succeshistorier og vil elske at du bliver den næste i rækken!

Her er nogle af de potentielle fordele dit firma kan få med en ny digital strategi:

  • Nemmere ved at tiltrække nye kunder

  • Forbedret mulighed for gensalg til eksisterende kunder

  • Bedre mulighed for at skabe loyale kunderelationer

  • Bedre til at servicere eksisterende kunder

  • Bedre udnyttelse af marketing budgettet

  • Forbedret brand værdi